Založ si blog

Super masáž v Trnave – odporúčam ako darček

Vyskúšal som pre Vás masáž v Trnave a prinášam Vám recenziu. Kde som bol, ako masáž prebiehala, a ako som bol spokojný?

Vyskúšal som masáž od relaxacnamasaz.sk v Trnave. Príjemný salón v zrekonštruovaných priestoroch v Trnave na zelenom kríčku. Napriek možnosti objednania si maséra k sebe domov som využil návštevu salónu, aby sme mohli hodnotiť aj priestory.

Objednávka masáže

Na masáž som sa objednal jednoducho cez webstránku, kde nájdete odkaz na online rezervačný systém, kde si vyberiete masáž, prípadne online zakúpite poukážku. Objednávka prebehla jednoducho rýchlo, postupne som si vyklikal masáž o akú som mal záujem (klasická, relaxačná a masáž lávovými kameňmi) a dĺžku masáže. Výber termínu a čas masáže som si mohol vybrať z dostupných voľných termínov, ktorých bolo zatiaľ dostatok.

Objednávka prebehla úspešne, o čom sme dostali potvrdenie do emailu. Navyše deň pred masážou nám prišla aj pripomienka do mailu (užitočné najmä pre veľmi zaneprázdnených ľudí)

zdroj : www.relaxacnamasaz.sk

Cena masáže

Ceny za jednotlivé masáže sa mierne líšia – najlacnejšia je relaxačná, drahšia klasická a masáž lávovými kameňmi je najdrahšia. No aj najdrahšia varianta je cenovo dostupná. Za 30 minútovú masáž si zaplatíte cca 15€ hodinovka je za 25€. Po masáži som dostal vernostnú kartu, kde máte 10tu masáž zdarma. K masáži som navyše dostal aj fľašu vína od JM vinárstva Doľany, čo ma veľmi potešilo.

Masáž

Ako som spomínal, objednávka masáže online bez problémov. Na masáž som sa dostavil cca 10 minút pred termínom. Masér ma už očakával, po vstupe do salónu ma očarila príjemná vôňa vonného oleja. Po krátkom rozhovore s masérom som vyplnil rýchly dotazník (ktorý je už hádam štandardom každej masáže), kde som bol poučený čo a ako bude prebiehať. Dotazník samozrejme obsahoval aj otázky na zákazníka – indikácie zdravotného stavu a pod.

Aby som nezabudol, vybral som si hodinovú relaxačnú masáž chrbta, nakoľko v mojom sedavom zamestnaní najviac trpí chrbát a šija.

Vyzliekol som sa a ľahol na masážny stôl, na ktorom bola jednorázová hygienická plachta.

Na výber som dostal zo širokej rady vôní masážnych olejov, vybral som si levanduľu.

Relaxačná masáž

Samozrejmosťou (pre mňa) je pri relaxačnej masáži aj relaxačná hudba. V mojom prípade bol vybraný playlist presne podľa môjho gusta – meditačná hudba, ako podmaz.

Olej príjemne zohriaty, telo uvoľnené, tak isto aj myseľ. Masáž začala rozotretím levanduľového oleja po celom chrbáte. Následne masér začal postupne a dôkladne masírovať postupne chrbát, lopatku, šiju a oblasť krížov.

Pri masáži som takmer zaspal, skutočne sa jednalo o príjemnú jemnú a relaxačnú masáž. Hodina ubehla ani neviem ako. Po hodine som bol masérom vyzvaný aby som sa posadil, a ešte mi bola premasírovaná šija v sede.

Hodnotenie

Po masáži som bol ako znovuzrodený – a to platilo i na druhý deň.

Celková doba masáže bola 75 minút, napriek tomu, že som bol objednaný na hodinovú. Po rozhovore s masérov uviedol, že pokiaľ nemá ihneď po mojom termíne Ďalšiu masáž, nemá problém ak sa masáž trochu pretiahne. Navyše som po masáži dostal ako pozornosť fľašu dobrého vínka a taktiež vernostnú kartu (Edit. už mám za sebou 3 masáže:)

Celkovo hodnotím masáž na výbornú. Prístup maséra, technika…Všetko do seba zapadalo…Takže vrelo odporúčam.

Ako spoznať kvalitný burčiak? A kde ho kúpiť?

16.06.2021

Nezabúdajte, burčiaková sezóna už klope na dvere, tak sa pripravte na svoju tradičnú nálož vitamínov 🙂 Tento rok to vyzerá, že nám iršai dozreje okolo 20-teho augusta. My sa už nevieme dočkať… V dnešnej dobe nie je také ťažké naraziť na mnohých podvodníkov, ktorí burčiak riedia jablčným muštom či vodou, aby predali aj nespotrebovaný burčiak, resp. [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

Michal

Ahoj som Michal a prinášam recenzie služieb a produktov...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 6249x
Priemerná čítanosť článkov: 3125x

Autor blogu

Kategórie